مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

نساجی پوشاک بین المللی سازی مدیریت

نساجی پوشاک بین المللی سازی مدیریت

نساجی پوشاک بین المللی سازی مدیریت – www.irantarjomeh.ir

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 38000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

 

 

مقالات ترجمه شده نساجی - ایران ترجمه - irantarjomeh
شماره
۱۴۵
کد مقاله
TXT145
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – www.irantarjomeh.ir
نام فارسی
ارتباطات مشارکتی در خصوص بین المللی سازی:
 جهت گیری مدیریت عملی در شرکت های نساجی و پوشاک
نام انگلیسی
Cooperative Relations in Internationalisation:
Practical Management Orientation in Textile
and Clothing Enterprises
تعداد صفحه به فارسی
۲۰
تعداد صفحه به انگلیسی
۴
کلمات کلیدی به فارسی
صنعت نساجی و پوشاک- بین المللی شدگی / جهانی سازی- مدیریت-       شرکت های کوچک
کلمات کلیدی به انگلیسی
textile and clothing industry- internationalisation- management- small enter-prices
مرجع به فارسی
آکادمی مدیریت- کالج مدیریت- دپارتمان مدیریت- لهستان
مرجع به انگلیسی
Academy of Management
Faculty of Management
Department of Management
کشور
لهستان

 

 

ارتباطات مشارکتی در خصوص بین المللی سازی:
جهت گیری مدیریت عملی در شرکت های نساجی و پوشاک
چکیده
مبحث ارائه شده در این مقاله یکی از پیچیده ترین مباحث موجود در این زمینه است. در حالی که امر جهانی سازی / بین المللی شدگی شرکت های نساجی و پوشاک به طور آشکار به عنوان بخشی از محتوای عملی مدیریت مطرح می باشد، نیاز جهت تعریف این موضوع از نقطه نظر گروه    مختلفی از شرکت ها همچنان احساس می شود. بنابراین، درک پدیده جهانی سازی شرکت های نساجی و پوشاک لهستان، اوکراین و اسپانیا نیازمند رشد مجموعه ای از قواعدی است که نه تنها باید از نظر منطقی سازگار باشند بلکه می بایست به گونه ای طراحی شوند تا از اعمال رویه های مشارکتی در آنها نیز اطمینان حاصل گردد. هدف از این مطالعه فراهم آوردن اطلاعاتی برای ایجاد یک دیدگاه جهانی سازی پایدار و سازگار برای شرکت های کوچک نساجی و پوشاک می باشد. بر این مبنا بر روی اهمیت مدیریت ارتباطات مشارکتی تاکید می شود و در عین حال بر روی این نکته صحه گذاشته می شود که مدیریت شرکت های نساجی و پوشاک، مطرح شده در سطح بین المللی، هنوز خواستار اعمال یک دیدگاه تحلیلی شناختی، با قابلیت جدا سازی ساختار سازمانی از محیط پیرامونی، نمی باشند.

کلمات کلیدی: صنعت نساجی و پوشاک، بین المللی شدگی / جهانی سازی، مدیریت، شرکت های کوچک

مقدمه
خط مشی های لیبرال اتحادیه اروپا و سازمان تجارت جهانی همراه با ظهور پدیده رقابت از سوی کشورهای آسیایی سبب افزایش چالش ها در مبحث صنایع نساجی و پوشاک اروپا شده است. این چالش ها بر مبنای تجدید نظر ساختاری و اساسی مطرح شده و خواستار اعمال رویه های مدرن سازی با کاربرد سیستم های نوآوری کامل و دیدگاه های جدید برای سازمان ها و ساختارهای مدیریتی می باشند. به واسطه فراریت بازارهای جهانی، یافتن رویه های قابل توجه جهت رشد شرکت های نساجی و پوشاک ضروری می باشد. بر این مبنا می توان این بحث را مطرح نمود که یکی از اجزای مهم این بخش توجه سازمان های کوچک بر تولیدات مدرن و فناوری نوین می باشد. بر این مبنا، می توان این بحث را مطرح نمود که با توجه به این ارتباطات، هر فرد که در عرصه بازار نقش دارد، می تواند در فرآیند بین المللی سازی نیز نقش قابل توجهی را ایفا می نماید. علل نهایی پدیده بین المللی سازی عملیات ارتباط- محور، وضعیت چند حالته تراکنش ها و ساختارها، انعطاف پذیری فرا- حصول و حوزه تاثیرات آنها خواهد بود. شرکت هایی که به عنوان بخشی از شبکه های بین المللی عمل می نمایند فراهم آورنده معنی جدیدی برای مدیریت می باشند.
 
شبکه: ارتباطات و ساختار
افرادی چون Pfeffer، Salancik، Johanson، Mattson، Cyert و March جزء اشخاصی می باشند که بیشترین مشارکت اساسی را در خصوص توسعه این تئوری از خود نشان داده اند. مفهوم یک شبکه حاصل آمده از پارامترهایی چون رشد علوم اجتماعی، جامعه شناسی، انسان شناسی و تئوری سازمانی و تبادل اجتماعی می باشد. در این مضمون، یک شبکه را می توان با توجه به دسته بندی های ذیل توصیف نمود:
 
سوالات تحقیقاتی
هدف از این تحقیق بررسی موقعیت ارتباطات مشارکتی در زمینه مسایل بین المللی سازی    شرکت های کوچک و متوسط صنعت نساجی و پوشاک در لهستان، اسپانیا و اوکراین می باشد. بنابراین، سوالات تحقیقات ذیل مشخص گردیده اند:
۱) آیا شرکت های لهستان، اسپانیا و اوکراین اقدام به پیاده سازی استراتژی های مختلف در سطح بین المللی در زمینه توسعه ارتباطات مشارکتی نموده اند؟
۲) آیا امکان مشخص نمودن تمایزات انواع خاص رویه های بین المللی سازی وجود دارد؟
 
روش
جمع آوری اطلاعات
مشاغل مورد بررسی شرکت های کوچک صنایع نساجی و پوشاک کشورهای اسپانیا، لهستان و اوکراین می باشند. بخش تجربی بر مبنای داده های اولیه فراهم شده در طی تحقیقاتی میدانی نویسنده فراهم گردید. محتوا و فرمت سوالات چند گزینه ای بر مبنای یک پرسش نامه آزاد توسعه یافت و برخی از محاسبه های اولیه با مدیران ارشد شرکت های مرتبط در کشورهای لهستان، اسپانیا و اوکراین انجام گردید. سوالات چند گزینه ای به صورت مسلم و غیر قابل بحث بوده و این نکته را ثابت می نماید که این آنالیز را می بایست بر روی نمونه های تحقیقاتی بی شماری انجام داد.
 

نساجی پوشاک بین المللی سازی مدیریت

 

آنالیز
نتایج مدل برآورد شده
طبیعت مرتبط با خواص و ویژگیهای رویه بین المللی سازی در شرکت های نساجی و پوشاک کوچک، با توجه به مشخص نمودن ارتباط چند سویه بین خواص انتخابی، که خود از منطق وابسته بدین مشکل حاصل آمده است، همراه با پتانسیل و اطمینان پذیری اطلاعات شامل شده در داده های مرتبط، مشخص گردیده است. این آنالیز بر مبنای تشخیص مقادیر وزن عاملی متغیرهای ابتدایی اعمال شده است. در این مضمون، محققین متغیرهای جدیدی (تحت عنوان عامل) را مشخص نمودند، که تقریبا کلیه آنها قابلیت فراهم آوردن اطلاعاتی را خواهند داشت تا بتوان نسبت به مشخص نمودن رویه های جهانی سازی شرکت های دارای اندازه کوچک صنایع نساجی و پوشاک، با توجه به مشارکت های مربوطه، اقدام نمود.
 
مباحث و ضروریاتی برای مدیریت
نتایج این تحقیق به صورت صریح معرف آن است که رویه بین المللی سازی شرکت های کوچک نساجی و پوشاک به عنوان یک واکنش در برابر موقعیت کنونی بازار به شمار می آیند. بر این مبنا بین المللی سازی به عنوان یک فرآیند ذاتی و هم زمان به شمار می آید که دنبال کننده یک استراتژی طویل المدت نخواهد بود. این سیستم بر مبنای یک مورد بی قاعده اعمال شده و به ندرت متشکل از یک فرآیند ترتیبی است.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.