مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک کل کتاب

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک کل کتاب

کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک کل کتاب – ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده گروه  مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

مقالات

چگونگی سفارش مقاله

الف – پرداخت وجه بحساب وب سایت ایران ترجمه(شماره حساب)ب- اطلاع جزئیات به ایمیل irantarjomeh@gmail.comشامل: مبلغ پرداختی – شماره فیش / ارجاع و تاریخ پرداخت – مقاله مورد نظر --مقالات آماده سفارش داده شده پس از تایید به ایمیل شما ارسال خواهند شد.

قیمت

قیمت این مقاله: 150000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)

توضیح

بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.

مقالات ترجمه شده مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه - irantarjomeh

شماره      
۱۶۹
کد مقاله
MNG169
مترجم
گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh
نام فارسی
کتاب حاکمیت شرکتی و مدیریت ریسک – کل کتاب
نام انگلیسی
Corporate Governance and Risk Management 
تعداد صفحه به فارسی
۹۷
تعداد صفحه به انگلیسی
۵۶
کلمات کلیدی به فارسی
حاکمیت شرکتی, مدیریت ریسک
کلمات کلیدی به انگلیسی
Corporate Governance, Risk Management
مرجع به فارسی
انتشارات ونتوس، بوکبون
مرجع به انگلیسی
Bookboon pub inc
کشور        
ایالات متحده

 

۱- مقدمه

این نکته به وضوح پذیرفته شده است که حاکمیت شرکتی جهت تداوم توام با موفقیت عملکرد هر شرکت ضروری می باشد. بر این مبنا توجه بسیاری به رویه های حاکمیتی معطوف شده است. با این وجود آنچه در حقیقت به عنوان حاکمیت شرکتی تلقی می شود چندان روشن و آشکار نیست.

غالبا این گونه تصور می شود که چنین مبحثی در ارتباط با مسایلی چون چگونگی برگزاری نشست های سالیانه شرکت ها، یا چگونگی تعامل با حسابرسان و یا مواردی این چنانی می باشد. این مبحث بطور فزاینده ای راه خود را به سمت مدیریت ارتباطات سرمایه گذار می پیماید. در حقیقت این مقوله کلیه عملیات تجاری و ارتباطات با کلیه طرف های دینفع را شامل می شود و محدوده گسترده تر از آنجه که تصور می شود را در بردارد.

 

در کلیه مباحث این موضوع بخوبی شناخته شده است که حاکمیت خوب برای عملکرد شرکتی مناسب خواهد بود. در حقیقت از شرکت ها انتظار می رود تا صورتحساب های خود را در خصوص مسائل حاکمیتی به عنوان بخشی از گزارشات سالیانه مهیا ساخته و وب سایت های هریک از شرکت ها رویه های حاکمیتی آن شرکت را مشخص سازند.

 

این کتاب در ۹ فصل به شرح ذیل ارائه شده است:

 

فصل ۱ و ۲

فصل ۳

فصل ۴

فصل ۵

فصل ۶

فصل ۷

فصل ۸

فصل ۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.