مقالات ترجمه شده دانشگاهی ایران

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی ۱

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی ۱

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی ۱ –  ایران ترجمه – Irantarjomeh

 

مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی

 

مقالات مدیریت - ایران ترجمه - Irantarjomeh

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی

 

مقالات آماده گروه مدیریت - بخش ۱
تکنولوژی، نوآوری و كارآفرینی
بكارگیری استراتژیكی پرسنل
آشنایی و بكارگیری مدیریت كیفیت جامع (TQM)
سمپوزیوم تئوری هرج و مرج و مدیریت
مكانیزم پذیرش عضو
مدیریت بحران در پالایشگاه
سازمان غیر انتفاعی چیست؟
ایجاد فرهنگ كارآفرینی نوین
پشتیبانی از كارآفرینی با تكنولوژی بالا
مدیریت بحران: كارآفرینی و سرمایه ‌اجتماعی در جوامع تجاری محلی
كارآفرین ژاپنی - تبدیل بیابان به منطقه‌ای شكوفا
راهنمای كارآفرینان برای انجام امور تجاری بصورت آنلاین
غیبت ناشی از بیماری و عدم اشتغال
كارآفرینی، رشد و سیاست عمومی موفقیت شكننده تیم كارآفرینی در شركتهای نوپا
تجارب موفق مدیران بخش كارآفرینی
توسعه قابلیتها در مدیریت تحقیقات، كارآفرینی و انتقال تكنولوژی
تصمیم‌سازی تجاری در عصر كارآفرینی عقلانی
ارتقای مهارتهای كارآفرینی در زمینه تحصیلات عالی
تاثیرات تصمیم‌سازی استراتژیك بر روی خودكفایی كارآفرینی
ایجاد كارآفرینی فنی در كشورهای كمتر توسعه یافته
ارتباط میان كارآفرینی شركتی، بازار مداری ، انعطاف سازمانی و رضایت شغلی
فساد و كارآفرینی در برزیل
راهنمای كارآفرینان برای استفاده استراتژیك از اینترنت
كارآفرینی در فضای مجازی
كارآفرینی اجتماعی: كارآفرینان الگوشكن و تعیین مقیاس تاثیرات اجتماعی
راهنمایی برای كارآفرینان در زمینه ‌فعالیت‌های درآمدزا كاربردهای انرژی پاك تكنولوژی برای كاربران خلاق
موارد متمایز مدیریت منفی بر اساس ادراكات كارآفرینان
زنان كارآفرین و غلبه بر معضلات ناشی از عدم امید به زندگی
کارآفرینی و موفقیت در تجارت الکترونیک: تغییر معانی شركتها و اجتماع در کارآفرینی الکترونیک
زیستگاهی برای كارآفرینی
کارآفرینی چندملیتی
سیاست كارآفرینی و مدیریت استراتژیك اماكن
رشد سرمایه گذاری شركتهای اقتصادی از طریق كارآفرینی و انطباق شبكه‌ای
نقش كارآفرین در موفقیت مشاغل كوچك برنامه بررسی كارآفرینی
مقاله تحقیقاتی مطالعات مدیریتی: مدیریت منابع انسانی در شانگهای
كارآفرینی در جوامع دارای درآمد اندك و متوسط
راهنمای كارآفرینی برای انتخاب هویت تجاری
نشست کارآفرینی تگزاس : توسعه فرصتهای اقتصادی
داستان كارآفرینان ایرانی در ایالات متحده برون‌بوم‌قومی و اتحاد و همبستگی اجتماعی یا كار سخت یك گروه كاملا تحصیل كرده
كارآفرینان بالغ در انگلستان
تحقیقات توسعه اقتصادی و اصلاحات مرتبط با سیاستها و خط‌مشیها كارآفرینان و اصلاحات اقتصادی
برخی از موارد مهم در خصوص ایجاد اشتغال با توجه به اندازه شركتها و سابقه سنی آنها
برنامه های ظرفیت سازی برای کارآفرینان با بکارگیری مجموعه نرم افزاری فاروس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد برای اندازه گیری عملکرد تجاری، ارزیابی و مدیریت
مدیریت بحران در شركتهای كارآفرینی بیوتكنولوژی
مدیریت بحران برای مدیران
عوامل تعیین كننده موفقیت كارآفرینی بررسی مقاله‌های اخیر
كارآفرینی و ارتقای تجارت الكترونیك برای زنان - كل مقاله
كارآفرینی و ارتقای تجارت الكترونیك برای زنان - بخش 2
كارآفرینی و ارتقای تجارت الكترونیك برای زنان - بخش 3
تحقیقات كارآفرینی اجتماعی
فراگیری كارآفرینی: چالشها و فرصتها
بسیج بین‌المللی مهندسین و طلوع كارآفرینی
كارآفرینی رسانه‌ای جدید: انگیزه‌های موفق سرمایه‌گذاران متهور‌ اینترنت جامعه مدار
نوآوری محصول، كارآفرینی صادرات و ویژگیهای منطقه‌ای تجزیه و تحلیل ایده‌های نوآوری در مناطق
اهمیت مهارتها و دانش مدیریتی برای كارآفرینان خرد
مدیریت ایمنی فرآیند
وضعیت مولفه های بهداشت شغلی در سیستمهای مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی ژاپن
رضایت شغلی، تعهد سازمانی و رفتارهای مرتبط با انصراف‌ شغلی
كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا - كل كتاب
رابطه بین كارآفرینی،خلاقیت و نوآوری تجربه مالزی - بخش 1 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
اجرای كارآفرینی خلاقانه در بنگاه‌های اقتصادی - بخش 2 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
نوآوری محصول و مدل تجاری: مطالعه موردی گوشی تلفن okwap - بخش 3 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
استراتژی ایجاد یك محیط رشد كارآفرینی مطالعه موردی NTU - بخش 4 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
كارآفرینی خلاقانه در آسیا - اندونزی - بخش 5 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
كارآفرینی خلاقانه در آسیا - مالزی - بخش 6 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
كارآفرینی خلاقانه در آسیا - فلیپین - بخش 7 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
كارآفرینی خلاقانه در آسیا - سنگاپور - بخش 8 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
كارآفرینی خلاقانه در آسیا - سریلانكا - بخش 9 كتاب كارآفرینی خلاقانه در آسیا
كارآفرینی خلاقانه در آسیا - تایلند
كارآفرینی خلاقانه در آسیا - ویتنام
پیشرفت و كارآفرینی
ارتقای كارآفرینی در صنعت گردشكری روستایی در جهت توسعه پایدار منطقه‌ ای
كارآفرینان، جهت گیری مدیریت منابع انسانی (HRM) و تناسب محیطی
كارآفرینی و تاریخچه تجارت
كارآفرینی و رشد
كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها - كل كتاب
مدل مدیریت دانش محور برای شركتهای كوچك و متوسط در اقتصاد دانش مدار - بخش 1 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
كارآفرینی و نوآوری به سمت كاربرد مدیریت دانش مدار در مالزی - بخش 2 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
كارآفرینی شركتی و نوآوری: پیشرانه ‌های كلیدی در اقتصاد دانش محور KBE
كار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - بنگلادش - بخش 4 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
كار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - هندوستان - بخش 5 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
كار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - نپال - بخش 6 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
كار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - فلیپین - بخش 7 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
كار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - سنگاپور - بخش 8 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
كار آفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالش‌ها و استراتژیها - تایلند - بخش 9 كتاب كارآفرینی و نوآوری در اقتصاد دانش محور: چالشها و استراتژیها
رضایت كارمندی و عملكرد سازمانی - خلاصه‌ای از یافته‌های كلیدی حاصل شده از روانشناسی كاربردی
شاخص‌های تعیین كننده كارآفرینی موفق
آیا كارآفرینی را میتوان تعلیم داد؟
كارآفرینان دانشگاههای فنی: شواهدی از انستیتو تكنولوژی ماساچوست
كارآفرینی و ایجاد بنگاههای اقتصادی در بین كشورها
چه چیزی كارآفرینان را میسازد؟
مهارت های شخصی، رضایت شغلی و بهره‌وری در اعضای تیمهای دارای عملکرد بالا
بررسی تجربی در خصوص ارتباط بین استراتژیهای تجاری و حفظ و نگهداری
ظرفیت سازی مدیریتی
پدیده جهانی سازی و مدیریت منابع انسانی
ایجاد سیاست فروش درست به هنگام نیاز: تعریف و برآورد
بازاریابی برای تولید كنندگان كوچك
شهرها در جهان رو به توسعه
بازاریابی به وسیله ایمیل - راهنما
راندمان ركود‌های تجاری

 

بسیاری از بخش های مقاله های عرضه شده بصورت مجانی قابل مطالعه هستند.
قابلیت خرید مقالات ترجمه شده فایل های انگلیسی و فارسی (PDF + MSWORD) این مقالات میسر می باشد.
کاربران گرامی می توانند نسبت به مطالعه بخش های  مجانی ارائه شده از جمله چکیده، مقدمه و نتیجه گیری مقالات اقدام نموده و خود کیفیت مقالات را قضاوت کنند.

 

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی ۱

مقالات آماده گروه مدیریت - بازرگانی - ایران ترجمه
 

مقالات آماده گروه مدیریت – بازرگانی – برگشت به صفحه اصلی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Irantarjomeh
لطفا به جای کپی مقالات با خرید آنها به قیمتی بسیار متناسب مشخص شده ما را در ارانه هر چه بیشتر مقالات و مضامین ترجمه شده علمی و بهبود محتویات سایت ایران ترجمه یاری دهید.