بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما
بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما – ایران ترجمه – Irantarjomeh
مقالات ترجمه شده آماده گروه مدیریت – بازرگانی
مقالات ترجمه شده آماده کل گروه های دانشگاهی
مقالات
قیمت
قیمت این مقاله: 48000 تومان (ایران ترجمه - Irantarjomeh)
توضیح
بخش زیادی از این مقاله بصورت رایگان ذیلا قابل مطالعه می باشد.
بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما
شماره | ۹۹ |
کد مقاله | MNG99 |
مترجم | گروه مترجمین ایران ترجمه – irantarjomeh |
نام فارسی | بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما |
نام انگلیسی | Email Marketing – Beginners Guide |
تعداد صفحه به فارسی | ۴۰ |
تعداد صفحه به انگلیسی | ۲۴ |
کلمات کلیدی به فارسی | بازاریابی، ایمیل |
کلمات کلیدی به انگلیسی | marketing, Email |
مرجع به فارسی | بازاریابی هوشمند بوسیله ایمیل – ایمیلبرین |
مرجع به انگلیسی | Email-Brain |
کشور | ایالات متحده |
بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما
بازاریابی به وسیله ایمیل
بازاریابی موفق به وسیله ایمیل چیزی بیشتر از توزیع یا انتشار لیستی در برنامه Outlook (برنامه ارسال ایمیل مایکروسافت ویندوز) و ارسال ایمیل برای کلیه نفراتی که با آنها تماس دارید و دعوت از آنها جهت خرید چیزی از شما می باشد.
بازاریابی موفق به وسیله ایمیل یک فرآیند استراتژیک می باشد که قابلیت های زیر را خواهد داشت:
افزایش فروش
کاهش هزینه های بازاریابی
ایجاد صداقت در مشتری
کاهش سیکل فروش
ایجاد سطوح ارجاع بیشتر
صرفه جویی در زمان به وسیله اتوماسیون سازی بازاریابی
بازاریابی به وسیله ایمیل به عنوان یکی از ابزارهای فوری، انعطاف پذیر و صرفه جویانه در امر بازاریابی تلقی می شود که امروزه از آن در این مورد استفاده میشود. دقیقاً بدین علت است که چرا بسیاری از مشاغل هم اکنون از این طریق اقدام به بازاریابی می نمایند. اما در عین حال شرکت های تجاری اندکی هستند که در حد توانایی خود اقدام به این عمل می نمایند.
این مطالعه به منظور بهره گیری شما از مزیت های کامل مرتبط با ایمیل و بازاریابی به وسیله آن، همراه با سیستم مدیریت بانک اطلاعات، انجام شده است. برای اعمال بازاریابی به وسیله ایمیل تنها یک راه درست وجود ندارد، بلکه راه های بهتر و قابل توجه تری در این زمینه موجود می باشند.
سه مرحله برای توسعه برنامه بازاریابی به وسیله ایمیل وجود دارد:
به وجود آوردن بانک اطلاعات مشتریان خود
ارسال مضامین تبلیغاتی خود به وسیله ایمیل
پیگیری نتایج حاصل شده
این راهنمای مختصر اطلاعات کافی در زمینه مواردی که لازم است تا توانایی شروع به کار جهت استراتژی بازاریابی به وسیله ایمیل را به دست آورید، را ارائه می نماید.
استراتژی درست برای شغل شما وابسته به اهداف بازاریابی می باشد و علاوه بر این بازارهای هدف و طبیعت شغل شما نیز از جمله موارد موثر در این عرصه به شمار میآیند.
بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما
۱- ساخت بانک اطلاعات مشتریان
اطلاعاتی که در رابطه با مشتریان خود جمع آوری می نمایید آن چیزی است که به شما اجازه خواهد داد بتوانید نسبت به بهینه سازی و ارتقای چنین مضامینی اقدام نموده و بر این مبنا بتوانید آن چه را عرضه می دارید به صورت مشتری پسندانه ارائه نموده و از این طریق، قابلیت بهترین میزان بازگشت سرمایه از تلاش های بازاریابی الکترونیکی خود را داشته باشید.
اطلاعات تماس
سورت یا دستهبندی بر اساس کدپستی با قابلیت ارسال ایمیل ها به صورت دسته ای به مناطق مختلف
روش های تماس متعدد جهت افزایش میزان تأثیر تبلیغات (تلفن، میل و ایمیل)
وضعیت مشتری
مشتریانی که حداقل میزان سوددهی دارند را هدف تبلیغات ایمیلی قرار دهید تا بیشترین مقدار فروش را از آنها حاصل نمایید
برای مشتریانی که بیشترین سود را حاصل می آورند «پاداش» تعیین کنید
منبع هدایت
نسبت به مشخص سازی بهترین استراتژی ارتقای مضمون تبلیغاتی خود اقدام نمایید
با توجه به میزان رجوع شده پاداش هایی را تعیین کنید
اطلاعات مربوط به آمار نفوس
سعی داشته باشید تا نسبت به جلب مخاطبین چه مرد و چه زن اقدام کنید
قابلیت ارائه محصول به صورت خانوادگی را داشته باشید
سعی کنید تا محصولات خود را در تناسب با گروه های مختلف سنی گسترش دهید
اطلاعات شخصی و ارتباطات
داشتن اینگونه اطلاعات به شما کمک خواهد نمود تا بهترین حالت ارتباط با هریک از مشتریان حاصل شود
این اطلاعات به شما کمک می کند تا از ارسال اطلاعات بی مورد و نامرتبط به صورت بیش از حد به مشتریان اجتناب نمایید
به تاریخچه تماس توجه نمایید تا آن که بتوانید فرآیندهای طویل المدت فروش خود را دنبال نموده و بر این اساس قابلیت به وجود آوردن ارتباطات را به خوبی داشته باشید
سابقه خرید
تاریخچه خرید محصولات خاص از سوی گستره خاصی از مشتریان را در نظر داشته باشید.
تاریخچه مشتریانی که محصولی را از بین دسته کالای شما خریده اند را مدنظر قرار دهید.
نسبت به برنامه ریزی سیستم یادآوری سفارش مجدد اقدام کنید
اطلاعات مساوی انعطاف پذیری می باشد. هرچه بتوانید بیشتر اطلاعات مطلوبی را در زمینه مشتریان به دست آنورید بازیابی الکترونیک شما انعطاف پذیرتر و موثر تر خواهد بود.
…
بازاریابی به وسیله ایمیل – راهنما